El seminari va anar a càrrec de Josep Manel Busqueta, membre de l’equip tècnic de Ponent Coopera, que va explicar els fonaments de l’economia social i solidària per tal d’entendre què és i quins valors i principis la defineixen.
A través d’una dinàmica de grup, els i les estudiants van tenir l’oportunitat de definir d’on prové la roba que duien mirant les seves etiquetes i treballant un cas concret d’empresa capitalista que produeix en un país subdesenvolupat i d’aplicar així els coneixements treballats durant la sessió teòrica del taller.
Un dels objectius de Ponent Coopera és divulgar l’economia social en l’àmbit de l’educació i presentar el cooperativisme com una alternativa viable. Si ens contacteu
aquí podem acordar futures formacions en centres escolars dels vostres municipis.