
Lleure Quàlia és una cooperativa d’iniciativa social especialitzada en l’àmbit del lleure i l’educació. Treballen des d’un punt de vista integral amb la màxima qualitat, combinant l’experiència en el sector de l’alimentació i la restauració col·lectiva amb l’educació en valors a través del lleure.
Xarxes: Facebook i Instagram @lleure_qualia
Les Popes es defineixen com a col·lectiu feminista de Ponent i més enllà, que treballa entorn a la sensibilització i l’educació feminista de la població, principalment en espais d’educació no formal. Un dels eixos centrals, tracta en la creació i publicació de recursos a xarxes socials per posar-los a l’abast de totes les persones.
Xarxes: Instagram @lespopes
Xarxes: Facebook i Instagram @lesobagues
La Fundació Verge Blanca és una entitat sense ànim de lucre que treballa en l’àmbit de l’educació no formal, en concret en el lleure i l’acció social, en el territori de Ponent.
Xarxes: Facebook i Instagram @fundaciovergeblanca
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment pot afectar negativament certes característiques i funcions.