
La Soll és un espai cooperatiu i autogestionat de Tàrrega que neix amb la idea de generar un punt de trobada de les sòcies i les entitats i col·lectius de la ciutat, on crear sinergies estimulant l’esperit crític i generar debats constructius i proactius. L’entitat gestiona un local amb servei de bar i cuina, amb diferents espais on s’hi realitzen tallers, activitats culturals, xerrades, debats, exposicions i jornades gastronòmiques, que també serveix com a espai de reunió per a altres entitats i col·lectius afins al projecte.
Xarxes: Facebook, Twitter i Instagram @lasolltarrega
Fruita amb Justícia Social és una campanya per exigir fruita amb un segell de qualitat que garanteixi els drets socials i laborals de les persones temporeres immigrades.
Xarxes: Facebook, Twitter i Instagram @lavalldelcorb
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment pot afectar negativament certes característiques i funcions.