Cafè de la Federació a Tàrrega: Omnicanalitat
Cafè de la Federació a Tàrrega per conèixer una nova forma d’augmentar les vendes: l’estratègia Omnicanalitat.
En el marc de la col.laboració de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya i els Ateneus Cooperatius al conjunt del territori, proposem un Cafè de la Federació a Tàrrega dedicat a conèixer l’estratègia Omnicanalitat, una eina que pot ajudar a augmentar les vendes.
Amb la col.laboració de Ponent Coopera, la sessió Omnicanalitat que presenta Ester Hidalgo, d’EADA, es farà el proper 21 de juny a Tàrrega.
En aquesta sessió es definirà de foma clara el concepte, amb la voluntat que formi part de les diferents estratègies de venda de les cooperatives. L’Omnicanalitat persegueix la construcció d’experiències que destaquen el valor de cada marca i producte amb l’objectiu que els clients s’hi mantinguin connectats, més enllà del canal pel qual hi arribin.
En el marc de la col.laboració de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya i els Ateneus Cooperatius al conjunt del territori, proposem un Cafè de la Federació a Tàrrega dedicat a conèixer l’estratègia Omnicanalitat, una eina que pot ajudar a augmentar les vendes.
Amb la col.laboració de Ponent Coopera, la sessió Omnicanalitat que presenta Ester Hidalgo, d’EADA, es farà el proper 21 de juny a Tàrrega.
En aquesta sessió es definirà de foma clara el concepte, amb la voluntat que formi part de les diferents estratègies de venda de les cooperatives. L’Omnicanalitat persegueix la construcció d’experiències que destaquen el valor de cada marca i producte amb l’objectiu que els clients s’hi mantinguin connectats, més enllà del canal pel qual hi arribin.