Com fem una campanya de vendes efectiva a partir del nostre relat?

A partir del nostre relat (l'storytelling de projecte), ens plantejarem diferents aspectes concrets d'una campanya de vendes: aspectes relacionats amb la comunicació, la distribució, la nostra marca, accions de promoció, d'involucrar la comunitat, etc.
Objectius:
Objectius:
- Consolidació i enfortiment de les entitats de l’ESS del territori
- Donar continuïtat a les anteriors formacions programades des de Ponent Coopera en l’àmbit del màrqueting
- Proporcionar eines pràctiques a les entitats per a que puguin millorar les seves campanyes de venda
- Intercanviar experiències i fer xarxa entre els projectes participants, fomentant l'aprenentatge creuat
Públic objectiu:
- Entitats de l’ESS de Ponent en funcionament, que volen reforçar la seva activitat aprofundint en aspectes concrets del màrqueting i de les vendes.
- Professionals de l'ESS amb tasques en l'àrea de màrqueting i vendes de les entitats.
Formació a càrrec de Chus López, expert en Comunicació i Màrqueting, membre fundador de la cooperativa CreaRSA, SCCL.
INSCRIPCIONS
És necessari inscriure's per participar a la formació. Places limitades. Podeu fer-ho a serveis.ponentcoopera.cat