- Amb l'objectiu de visibilitzar la col·lectivitat per sobre de l'individualisme, la campanya planteja tres grans temes que en l’actualitat són de gran interès per a les persones joves, com són el consum, l'accés a l'habitatge i la precarietat laboral.
Sota el lema «Prou! Pensa en col·lectiu», Ponent Coopera, l’Ateneu Cooperatiu de les terres de Lleida, engega una campanya per apropar el cooperativisme i l’Economia Social i Solidària a les joves de Ponent.
Amb l'objectiu de visibilitzar la col·lectivitat per sobre de l'individualisme, la campanya planteja tres grans temes que en l’actualitat són de gran interès per a les persones joves i que se’n pot donar resposta des de l'Economia Social i Solidària, com són el consum, l'accés a l'habitatge i la precarietat laboral.
La iniciativa també vol donar a conèixer el cooperativisme com una via empresarial i d’autoocupació alternativa a tenir en compte, ja que s’ha detectat que encara hi ha cert desconeixement dels valors de l’Economia Social i Solidària entre la població més jove.
Ets conscient de com afecta el teu consum a l’entorn? T’has plantejat on t’agradaria viure? Com vols treballar? La campanya gira al voltant d’aquestes tres preguntes i proposa una explicació de la problemàtica, les solucions que aporta l’economia social per fer front a aquests reptes i els recursos que existeixen actualment. Es pot consultar tota la informació a la web de Ponent Coopera.
La campanya es difondrà per les xarxes socials amb l’etiqueta #Prou i en format de tríptics i cartells amb l'explicació de la problemàtica, les solucions i els recursos de l'ESS per a cada una d'aquestes línies estratègiques. Un material que es distribuirà en xerrades, formacions, locals i estands, però també es visualitzarà en format digital a les xarxes socials.