La Proposta de Valor Social com a eina de màrqueting amb valors. Sessió 1
SESSIÓ 1
Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV), identificar els teus clients potencials i adaptar els teus canals per arribar-hi.
Continguts generals:
Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV), identificar els teus clients potencials i adaptar els teus canals per arribar-hi.
Continguts generals:
- Els antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària.
- La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS).
- L’adaptació del Màrqueting al context de la COVID19: com arribar a més gent i com transmetre el teu missatge a les xarxes.
- El foment de la intercooperació.
Continguts específics a treballar per cada entitat participant:
- Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte.
- Aplicar les eines de màrqueting segons les necessitats actuals del teu projecte.
- Marcar fites i definir els canals prioritaris de comunicació per donar a conèixer el teu producte o servei.
- Perfilar un cronograma d’accions a seguir.
- Realitzar un estudi de mercat per intercooperar amb les entitats de l’ESS del teu territori.
Exercicis pràctics:
1) Identifica els valors socials del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS).
2) Dissenya una estratègia d'intercooperació per a la teva entitat.
INSCRIPCIONS
És imprescindible inscriure's per poder realitzar la formació. Inscripcions aquí: serveis.ponentcoopera.cat/