Fem visible el nostre projecte! Eines per treballar la comunicació digital d’un projecte de l’ESS

Existeixen moltes entitats de l’economia social de Ponent amb molt bon producte i proposta de valor però algunes no dediquen suficient temps i esforços a fer-ho arribar a la seva clientela a través de la comunicació i el màrqueting. L’entorn digital és una gran oportunitat i té moltes opcions diferents per explotar-les segons el teu objectiu o públic objectiu, però cal saber fer servir les eines que la tecnologia ens proporciona per cridar l’atenció i que es fixin en la teva proposta en un entorn d’immediatesa com és l’internet i les xarxes socials.
Sessió dirigida a: Entitats de l’ESS de Ponent en funcionament que volen reforçar la seva presència online, millorant la seva comunicació digital.
Objectius: Que les entitats de l’ESS del territori:
Sessió dirigida a: Entitats de l’ESS de Ponent en funcionament que volen reforçar la seva presència online, millorant la seva comunicació digital.
Objectius: Que les entitats de l’ESS del territori:
- Entenguin la importància que té la comunicació i el màrqueting per al nostre projecte: si no et veuen no existeixes.
- Coneguin les eines principals que tenen a l’abast per cada canal de comunicació dins l’entorn digital i com utilitzar-les adequadament per fer arribar la proposta de valor a la clientela.
- Coneguin maneres de cridar l’atenció enmig de tantes propostes a través de la seva imatge i la seva proposta valor, a partir d’exemples de referència de l’ESS
- Entenguin què és i perquè seria important tenir un pla de comunicació digital realista i coherent amb la seva estratègia, que els faci sempre estar presents per a que la clientela vagi veient que estan actius, notícies, nous productes...
Estructura: Taller teòrico-pràctic que combina l’explicació teòrica amb una part d'exercicis pràctics, així com l’intercanvi de coneixements i idees entre les persones participants i l’ús d’exemples inspiradors.
- La importància de la comunicació digital i la coherència estratègica per un projecte de l’ESS
- Principals eines i canals a disposició dels projectes, i aspectes claus per utilitzar-los adequadament.
- Bones pràctiques i exemples inspiradors protagonitzats per campanyes de l’ESS.
- Part pràctica: La comunicació digital als nostres projectes. Per on podem començar? Com podem millorar allò que estem fent? Exercici pràctic que ajudi als projectes a reflexionar in situ de les seves necessitats o debilitats comunicatives, i començar a pensar en algunes accions coherents amb la seva estratègia.
A càrrec de: Àngela Nicolotti, tècnica de comunicació de la cooperativa L'Apòstrof.